Zárójelben láthatók, az adott csoporthoz tartozó, és partner orvosunk, dr. Móri Gyula által már sikerrel kezelt, konkrét betegségek. Azt szokták mondani, hogy ami mindenre jó, az semmire sem jó igazán! Látva ezt a hosszú listát, nekem ez jutna eszembe először! Ennek ellenére, nem gondoltam leszűkíteni a listát, mert bizonyíthatóan, valós eredményeket tudunk felmutatni az alább felsorolt területeken.

• Érrendszeri megbetegedések (érszűkület)
  • Szívproblémák (infarktus, ritmuszavar)
  • Krónikus sebgyógyulási zavarok (nem gyógyuló fekélyek)
  • Akut és krónikus fájdalmak (ízületi sérülések, ízületi fájdalmak)
  • Stroke utáni hatékony rehabilitáció (kis- és nagyfokú stroke utáni rehabilitáció, ma versenyszerűen sportoló beteg)
  • Krónikus fáradtság, gyengeség (általános gyengeség, aluszékonyság)
  • Baleset és műtét utáni felépülés lerövidítése (bőrgyógyászati-, sebészeti-, orthopediai- és traumatológia műtétek)
  • Ízületi és más mozgásszervi bántalmak (térd-, csípő protézis utáni kezelés)
  • Deréktáji fájdalmak (lumbágó, gerincsérv, isiász /ischiadicus/, azaz ülőideg zsába)
  • Csontképződés, csontritkulás (csontritkulás, törés utáni csontképződés gyorsítása, nem gyógyuló csonttörés teljes rehabilitációja)
  • Sclerosis multiplex (már nehezen mozgó sclerosisos beteg)
  • Cukorbetegség és szövődményei (cukorbeteg láb, polyneuropathia, látásromlás, agyi keringés javítás)
  • Depresszió (öngyilkossági kísérletbe torkolló depresszió)
  • Daganatos megbetegedések, kemoterápia (Emlő-, méhnyak-, vastagbél-, hasnyálmirigy -, és tüdő tumor, távoli áttétekkel, kemoterápia és sugárterápia szövődményeinek csökkentése)
  • Nőgyógyászati betegségek. (krónikus kismedencei gyulladás, terméketlenség, menstruációs panaszok)
  • Gyomor-bélrendszeri betegségek (gyomor és nyombélfekély, Crohn-betegség, IBS)
  • Máj és veseelégtelenség (gyógyszer okozta májfunkció romlás, alkoholos zsírmáj)
  • Urológiai betegségek (inkontinencia, gyógyszeresen nem befolyásolható merevedési zavar, krónikus húgyúti gyulladások)
  • Bőrbetegségek (Psoriasis, ekcéma, atópiás dermatitis, esztétikai műtétek hegei, égés utáni kezelés)
  • Alvászavar (általános és stressz hátterű alvászavar)
  • Agyi keringészavar, memóriazavar (időskori dementia okozta memóriazavar, rossz agyi keringés)
  • Fülcsengés, fülzúgás (fülzúgás csökkentése megszüntetése)
  • Parkinson kór, Alzheimer kór (Alzheimer kór, nem tipikus Parkinson kór)
  • Polyneuropathia  (cukorbetegség vagy kemoterápia miatt)
  • Immunrendszer erősítése, immunsejtek termelésének fokozása, helyi hatás (torokgyulladás, hüvelyi gyulladás, fertőzött sebek)
  • Allergia (pollenek)

Bízom abban, hogy nem lesz olyan betegség ebben a listában, ami miatt indokolt lenne találkozásunk a meghirdetett rendezvényünkön! Amennyiben azonban bárki – családon belül vagy kívül – érintett a fent említett problémák, betegségek valamelyikében, szívesen látjuk!